Conectare

Mi-am uitat parola

Panou De Control
Profilul tau
Informatii
Preferinte
Semnatura
Avatar
Social
Lista de prieteni si lista userilor ignorati
Membrii forumului
Grupuri de utilizatori
Mesaje private
Mesaje primite
Mesaje trimise
Subiecte monitorizate
Subiecte monitorizate
Parteneri
Steel Arena
Sondaj

Cum vi se pare siteul nostru?

81% 81% [ 13 ]
13% 13% [ 2 ]
0% 0% [ 0 ]
0% 0% [ 0 ]
6% 6% [ 1 ]

Total voturi : 16

Cuvinte-cheie


Capturarea de imagini de la o camera web folosind Java Media Framework

In jos

Capturarea de imagini de la o camera web folosind Java Media Framework

Mesaj Scris de +gZ.Flyking la data de Mier Iun 10, 2009 12:05 pm

Pentru a folosi un anumit dispozitiv media, primul lucru de care este nevoie este numele cu care JMF API se refera la acesta. Pentru aflarea acestuia se porneste aplicatia JMStudio, care este parte din pachetul cu care vine JMF API. Odata ce aplicatia ruleaza, se selecteaza Capture Devices din meniu. Astfel vor fi prezentate optiunile pentru configurarea dispozitivelor video si audio. Pe o platforma Microsoft Window, un nume tipic pentru o camera web ar fi: vfw:Creative WebCam NX Pro (VFW):0 .

În acest mod se pot afla mai multe informatii despre dispozitiv:

Majoritatea camerelor web suporta un numar de formate diferite, rezolutia, adâncimea culorii si numarul de frame-uri pe secunda pot fi modificate. Formatele suportate de un anumit dispozitiv pot fi determinate folosind metoda getFormats din clasa CaptureDeviceInfo. Din aceasta lista pot fi selectate formatele apropiate.

Pentru a obtine o imagine de la o camera web, este necesar un obiect JMF PushBufferStream. Pentru acesta, este necesar un obiect MediaLocator, care descrie locatia continutului media..

Pasul urmator este crearea unei DataSource folosind metoda createDataSource din clasa Manager. Clasa Manager este un punct general de acces oferit de JMF pentru obtinerea resurselor dependente de sistem. JMF API permite folosirea DataSource pentru a afisa informatia media sau pentru a o schimba (folosind un procesor).
Pentru a crea un obiect procesor se foloseste clasa Manager, si se transmite ca argument DataSource. Pentru a folosi acest procesor, trebuie sa fie in stare de realizat.
În momentul în care procesorul este gata, se poate accesa PushBufferDataSource care poate oferi un PushBufferStream. PushBufferDataSource este o forma speciala de DataSource, care se ocupa cu datele în forma de push stream-uri care trec in obiecte buffer. PushBufferStream-ul ofera o modalitate de accesare a buffere-lor care trec prin stream, în acest caz, fiecare buffer reprezinta un frame de la camera web.
În final se obtine un PushBufferStream (camStream) din care se pot citi obiecte Buffer care reprezinta frame-uri de la camera web. Se creeaza un obiect BufferToImage care permite convertirea acestor buffere în imagini AWT, care pot fi manipulate sau afisate.

_________________
One shot, one opportunity, one kill.
Let there be banned users!
avatar
+gZ.Flyking
Administrator
Administrator

Numarul mesajelor : 237
Data de inscriere : 05/06/2009
Varsta : 23
Localizare : Galati

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum