Conectare

Mi-am uitat parola

Panou De Control
Profilul tau
Informatii
Preferinte
Semnatura
Avatar
Social
Lista de prieteni si lista userilor ignorati
Membrii forumului
Grupuri de utilizatori
Mesaje private
Mesaje primite
Mesaje trimise
Subiecte monitorizate
Subiecte monitorizate
Parteneri
Steel Arena
Sondaj

Cum vi se pare siteul nostru?

81% 81% [ 13 ]
13% 13% [ 2 ]
0% 0% [ 0 ]
0% 0% [ 0 ]
6% 6% [ 1 ]

Total voturi : 16

Cuvinte-cheie


Prezentare Java Mobile

In jos

Prezentare Java Mobile

Mesaj Scris de +gZ.Flyking la data de Mier Iun 10, 2009 12:06 pm

Java Mobile se impune ca o solutie preferata pentru realizarea de aplicatii pentru telefoane mobile. Telefoanele moderne sunt JavaEnabled, stiu sa ruleze astfel de aplicatii; ca un exemplu, Nokia are dedicata o mare parte din efortul sau de dezvoltare pentru realizarea de telefoane JavaEnabled cât mai moderne si fiabile.

Orice aplicatie pentru un astfel de device are la baza un MIDlet. Un MIDlet este un program scris pe platforma J2ME sub specificatiile MIDP. Specificatiile MIDP (Mobile Information Device Profile) reprezinta o serie de standarde pe care un telefon trebuie sa le Indeplineasca pentru a putea sa ruleze aplicatii J2ME. Aceste specificatii tin cont In mod special de resursele limitate ale telefoanelor (puterea procesorului, memoria limitata, tastatura rudimentara fata de desktop-uri si laptop-uri), si pun bazele comunicatiei HTTP pentru aceste aparate.

Construirea unei aplicatii de acest gen trebuie sa tina cont de resursele telefonului, deci cilclul de viata al aplicatiei trebuie sa fie cât mai scurt, din momentul In care aplicatia devine inactiva, si toate interactiunile cu utilizatorul sa fie cât mai usor de realizat, conexiunile cu reteaua bine calculate astfel Incât sa nu ‘deranjeze’ modul de functionare normal al telefonului.

AMS, sau Application Management Software este partea nativa a telefonului, responsabila cu rularea aplicatiilor, si ciclul lor de viata. Mai este cunoscuta si sub denumirea Java Application Manager (JAM).
Orice MIDlet de pe un telefon mobil se afla In una din cele trei stari posibile: activ, distrus, si In stand-bye (pauza). Când un astfel de MIDlet este initializat In telefonul mobil el intra In starea ‘stand-by’. Daca la initializare (adica In momentul executarii constructorului) apare o eroare, adica este aruncata o exceptie, atunci automat MIDlet-ul ajunge In starea ‘distrus’. Starea ‘activ’ apare atunci când dupa apelul startApp() totul decurge normal, deci nu au aparut exceptii. Acum aplicatia se afla In curs de reluare. In starea ‘distrus’ MIDlet-ul ajunge si dupa apelul metodei destroyApp(). De remarcat ca metoda destroyApp() elibereaza si resursele utilizate de program, In acest domeniu fiind extrem de important ca resursele sa devina imediat accesibile.

Pentru a testa aplicatiile scrise pentru device-uri mobile se poate folosi J2ME Wireless ToolKitt, cel care se ocupa de partea mobila a Java.
JWTK este responsabil de dezvoltarea si testarea claselor ce compun aplicatiile pentru device-uri mobile. Astfel, exista posibilitatea de a testa programe deja realizate sau se pot concepe noi aplicatii. Emulatorul implicit ofera In cea mai mare parte toate functiile necesare pentru a testa aplicatiile, dar exista si posibilitatea de a instala noi emulatoare de terminale. Instalarea de noi emulatoare este imediata.

_________________
One shot, one opportunity, one kill.
Let there be banned users!
avatar
+gZ.Flyking
Administrator
Administrator

Numarul mesajelor : 237
Data de inscriere : 05/06/2009
Varsta : 23
Localizare : Galati

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum